joi, martie 28, 2024
AcasăEconomicEximBank a lansat două noi produse dedicate IMM-urilor

EximBank a lansat două noi produse dedicate IMM-urilor

București, 19 septembrie 2016 – EximBank a depășit statutul de bancă dedicată exclusiv exportatorilor, fiind astăzi o instituție financiară complexă, cu un portofoliu ce poate fi accesat de orice tip de societate comercială, fie că este IMM sau companie mare, derulează tranzacţii internaţionale, ori se adresează numai pieţei interne, a spus Paul Ichim, vicepreședintele executiv al EximBank, la evenimentul de lansare a Patronatului Întreprinderilor Mici și Mijlocii Tulcea, care a avut loc la finele săptămânii trecute.
”O parte a mediului de afaceri încă mai percepe EximBank ca pe o bancă dedicată exclusiv exportatorilor (este adevărat că și numele băncii este un factor de propagare a acestei percepții), însă este important ca oamenii de business să rețină este că acest lucru nu mai este o realitate. În urma reajustărilor direcţiilor de acţiune, realizate în timp pentru adaptarea la evoluţiile economice naţionale şi mondiale, EximBank are astăzi capacitatea de a propune segmentului corporate un portofoliu de produse și servicii atractiv pentru toate companiile românești care își doresc să crească și să facă performanță, la fel ca orice altă bancă comercială de pe piață. Anul acesta, spre exemplu, ne-am propus o adordare strategică mult mai dinamică pe segmentul întreprinderilor mici și mijlocii și de aceea încercăm să identificăm și să valorificăm toate oportunitățile care ne permit să distribuim cât mai multe fonduri către această importantă zonă a economiei”, a spus Paul Ichim.
El a adăugat că, pentru facilitarea accesului întreprindelor mici și mijlocii la finanțare, banca a lansat la începutul anului două noi produse dedicate exclusiv acestui segment:
Linie de credit pentru activitate curentă – se acordă în lei pentru o perioadă de maximum 12 luni, valoarea variind între 50.000 și 2 milioane de lei;
Credit pentru investiții – se acordă pe o perioadă de maximum 7 ani, valoarea variind între 50.000 și 2 milioane de lei.
Alături de aceste două noi produse, companiile pot beneficia de un portofoliu competitiv de produse de trezorerie, cash management, trade finance și factoring, care întregesc oferta de finanțare, garantare și asigurare.
EximBank se implică activ de aproape 25 de ani în susţinerea şi promovarea mediului de afaceri românesc, sprijinind proiectele companiilor locale. Instrumentele sale financiare specifice sunt dedicate exclusiv segmentului corporate și pot fi accesate de orice tip de societate comercială. Banca deține o rețea de 20 unități, iar operatorii economici pot obține informații suplimentare prin intermediul site-ului www.eximbank.ro sau al adresei de e-mail informatii@eximbank.ro.
Departament Marketing și Imagine Corporativă – EximBank


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

EximBank a lansat două noi produse dedicate IMM-urilor

București, 19 septembrie 2016 – EximBank a depășit statutul de bancă dedicată exclusiv exportatorilor, fiind astăzi o instituție financiară complexă, cu un portofoliu ce poate fi accesat de orice tip de societate comercială, fie că este IMM sau companie mare, derulează tranzacţii internaţionale, ori se adresează numai pieţei interne, a spus Paul Ichim, vicepreședintele executiv al EximBank, la evenimentul de lansare a Patronatului Întreprinderilor Mici și Mijlocii Tulcea, care a avut loc la finele săptămânii trecute.
”O parte a mediului de afaceri încă mai percepe EximBank ca pe o bancă dedicată exclusiv exportatorilor (este adevărat că și numele băncii este un factor de propagare a acestei percepții), însă este important ca oamenii de business să rețină este că acest lucru nu mai este o realitate. În urma reajustărilor direcţiilor de acţiune, realizate în timp pentru adaptarea la evoluţiile economice naţionale şi mondiale, EximBank are astăzi capacitatea de a propune segmentului corporate un portofoliu de produse și servicii atractiv pentru toate companiile românești care își doresc să crească și să facă performanță, la fel ca orice altă bancă comercială de pe piață. Anul acesta, spre exemplu, ne-am propus o adordare strategică mult mai dinamică pe segmentul întreprinderilor mici și mijlocii și de aceea încercăm să identificăm și să valorificăm toate oportunitățile care ne permit să distribuim cât mai multe fonduri către această importantă zonă a economiei”, a spus Paul Ichim.
El a adăugat că, pentru facilitarea accesului întreprindelor mici și mijlocii la finanțare, banca a lansat la începutul anului două noi produse dedicate exclusiv acestui segment:
Linie de credit pentru activitate curentă – se acordă în lei pentru o perioadă de maximum 12 luni, valoarea variind între 50.000 și 2 milioane de lei;
Credit pentru investiții – se acordă pe o perioadă de maximum 7 ani, valoarea variind între 50.000 și 2 milioane de lei.
Alături de aceste două noi produse, companiile pot beneficia de un portofoliu competitiv de produse de trezorerie, cash management, trade finance și factoring, care întregesc oferta de finanțare, garantare și asigurare.
EximBank se implică activ de aproape 25 de ani în susţinerea şi promovarea mediului de afaceri românesc, sprijinind proiectele companiilor locale. Instrumentele sale financiare specifice sunt dedicate exclusiv segmentului corporate și pot fi accesate de orice tip de societate comercială. Banca deține o rețea de 20 unități, iar operatorii economici pot obține informații suplimentare prin intermediul site-ului www.eximbank.ro sau al adresei de e-mail informatii@eximbank.ro.
Departament Marketing și Imagine Corporativă – EximBank

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu