vineri, aprilie 19, 2024
AcasăStiri InterneGuvernul crește numărul angajaților la stat

Guvernul crește numărul angajaților la stat

Un număr de 97 de posturi vacante vor fi scoase la concurs pentru a se asigura personalul necesar în vederea implementării și monitorizării programului Start-up Nation, precum și a programelor naționale pentru stimularea și dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii. Potrivit Memorandumului aprobat de executiv, vor fi organizate concursuri/examene pentru ocuparea a 29 de posturi vacante din cadrul aparatului propriu al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat (MMACA), precum și a 68 de posturi vacante din cadrul Agențiilor pentru întreprinderi mici și mijlocii.

Personalul aferent posturilor scoase la concurs va asigura desfășurarea activității de evaluare și gestionare, precum și implementarea și monitorizarea, pentru un număr de maxim 10.000 de beneficiari ai programului Stat-up Nation și pentru proiectele și programele naționale cu finanțare de la bugetul de stat acordate pentru stimularea și dezvoltarea întreprinderilor mici, mijlocii și societăților cooperatiste, aprobate și derulate de MMACA.

La nivelul ministerului, în acest an, se derulează un număr de 6 programe pentru stimularea și dezvoltarea IMM-urilor. Creditele alocate Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat au fost suplimentate pentru cheltuielile de personal cu 5.000 mii lei, prin O.U.G. nr.63/2017 privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2017. Au fost astfel bugetate integral posturile din statele de funcții ale aparatului propriu și ale instituțiilor subordonate. În acest context, bugetul pentru anul 2018 nu va fi afectat, întrucât peste 50% din posturile scoase la concurs sunt deja în plată și în prezent sunt ocupate de personal detașat de la alte instituții. Posturile scoase la concurs vor fi ocupate eșalonat, astfel încât să se asigure încadrarea în limitele bugetare alocate la titlul ‘Cheltuieli de personal’.

Informații suplimentare:

Potrivit Ordonanței Guvernului nr.3/2017 privind unele măsuri pentru administrația publică centrală, până la data de 31 decembrie 2017 se suspendă ocuparea prin concurs sau examen, a posturilor vacante sau temporar vacante, inclusiv procedurile demarate în vederea ocupării posturilor vacante de la nivelul Guvernului, ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale, precum și instituțiilor din subordinea/coordonarea sub autoritatea acestora, indiferent de sistemul de finanțare și de subordonare, inclusiv a activităților finanțate integral din venituri proprii. (Biroul de presă al Guvernului)


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Guvernul crește numărul angajaților la stat

Un număr de 97 de posturi vacante vor fi scoase la concurs pentru a se asigura personalul necesar în vederea implementării și monitorizării programului Start-up Nation, precum și a programelor naționale pentru stimularea și dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii. Potrivit Memorandumului aprobat de executiv, vor fi organizate concursuri/examene pentru ocuparea a 29 de posturi vacante din cadrul aparatului propriu al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat (MMACA), precum și a 68 de posturi vacante din cadrul Agențiilor pentru întreprinderi mici și mijlocii.

Personalul aferent posturilor scoase la concurs va asigura desfășurarea activității de evaluare și gestionare, precum și implementarea și monitorizarea, pentru un număr de maxim 10.000 de beneficiari ai programului Stat-up Nation și pentru proiectele și programele naționale cu finanțare de la bugetul de stat acordate pentru stimularea și dezvoltarea întreprinderilor mici, mijlocii și societăților cooperatiste, aprobate și derulate de MMACA.

La nivelul ministerului, în acest an, se derulează un număr de 6 programe pentru stimularea și dezvoltarea IMM-urilor. Creditele alocate Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat au fost suplimentate pentru cheltuielile de personal cu 5.000 mii lei, prin O.U.G. nr.63/2017 privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2017. Au fost astfel bugetate integral posturile din statele de funcții ale aparatului propriu și ale instituțiilor subordonate. În acest context, bugetul pentru anul 2018 nu va fi afectat, întrucât peste 50% din posturile scoase la concurs sunt deja în plată și în prezent sunt ocupate de personal detașat de la alte instituții. Posturile scoase la concurs vor fi ocupate eșalonat, astfel încât să se asigure încadrarea în limitele bugetare alocate la titlul ‘Cheltuieli de personal’.

Informații suplimentare:

Potrivit Ordonanței Guvernului nr.3/2017 privind unele măsuri pentru administrația publică centrală, până la data de 31 decembrie 2017 se suspendă ocuparea prin concurs sau examen, a posturilor vacante sau temporar vacante, inclusiv procedurile demarate în vederea ocupării posturilor vacante de la nivelul Guvernului, ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale, precum și instituțiilor din subordinea/coordonarea sub autoritatea acestora, indiferent de sistemul de finanțare și de subordonare, inclusiv a activităților finanțate integral din venituri proprii. (Biroul de presă al Guvernului)

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu