NEWS ALERT

Primăria Focșani eliberează online Certificatele de Urbanism

Editor Vrancea24
17:01, 17 noiembrie 2017

Primăria Municipiului Focșani adaugă la serviciile online furnizate cetățenilor pe cele aferente domeniului URBANISM. Accesând direct link-urile de pe pagina web a Primăriei Municipiului Focșani (http://www.focsani.info), puteți beneficia de ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE URBANISM,urmând pașii de mai jos:

1. Se accesează platforma PCUe la adresa http://edirect.e-guvernare.ro, sau accesând link-ul din pagina web a primăriei,
2. După autentificare se accesează Creează Solicitare. La secțiunea ”Instituție” se caută „Primăria Municipiului Focșani”.
3. Se selectează procedura: Emitere certificat de urbanism.
4. În secțiunea deschisă se vor încarcă documentele solicitate (unele dintre acestea trebuie semnate electronic).
5. Utilizatorul va primi o înștiințare pe e-mail când Certificatul de Urbanism va fi disponibil pentru a fi descărcat în format digital, semnat electronic din platforma.

Sunt, în continuare, valabile și serviciile online anterioare, adică :

– PLĂȚI ONLINE
Primăria Municipiului Focșani este înscrisă în sistemul național Ghiseul.ro, care permite plata online a obligațiilor către bugetul local a tuturor cetățenilor. Astfel se pot plăti impozite (clădiri, terenuri, auto), precum și alte taxe sau amenzi, fără a mai fi nevoie ca cetățenii să ajungă la ghișeele de plăți din cadrul primăriei;

– PETIȚII ONLINE
Cetățenii au posibilitatea de a depune pe platforma o petiție on-line, care va fi analizată și de către departamentul de specialitate și căreia i se va răspunde tot on-line;

– VIZUALIZARE IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE
Sistemul prin care se pot vizualiza impozitele și taxele locale proprii de către cetățenii interesați (accesul în sistem se va face după obținerea datelor de identificare de la serviciul de Impozite și Taxe locale din Primăria Municipiului Focșani);

– REGISTRATURA PRIMĂRIEI
Permite vizualizarea stadiului unei solicitări depuse la Primăria Municipiului Focșani. Pentru acesta utilizatorul are nevoie de numărul de înregistrare primit la depunerea solicitării către instituție și de data depunerii acestuia.

Pentru informații mai detaliate cu privire la modul de utilizare a serviciilor electronice puteți accesa site-ul primăriei Focșani, la secțiunea „Servicii On-line”.

Sursa: Primăria Focșani

 

 

Citeste si:

×