Schimbarea de la nivelul conducerii PNL Vrancea nu a adus emulația mult așteptată. Deocamdată, proaspătul președinte Cătălin Toma nu a reușit să aducă schimbarea cu adevărat a imaginii, activului și mentalităților PNL Vrancea. Poate că are în intenție, dar timpul nu mai are răbdare. Problemele se adună, alegerile bat la ușă iar cei din jurul său, hârșiți în coțcăriile politice, știu să supraviețuiască. Mesajele de schimbare internă, asociate mesajelor societății românești, au rămas pe hârtie sau în memoria internetului.
Se observă că președintele PNL Vrancea manifestă o grijă excesivă pentru propria imagine. Orice întâlnire se materializează într-o postare pe Facebook, cu 2-3 fotografii (unele nu prea reușite) și câteva cuvinte seci, fără mesaj, de obicei cu același tipar de conținut de fiecare dată. Același text la același tip de acțiune, zi de zi, poate avea efecte contrare. O fi parte din vreo strategie de imagine și promovare personală dar, vorba românului, ce e prea mult strică. Puțină imaginație din partea celor din jurul său, care se dau atotcunoscători în ale politicii, strategiei, organizării campaniilor electorale, marketingului politic, comunicării etc … ar fi binevenită.
Modelul câștigător al alegerilor prezidențiale din 2014, cu Facebook și celelalte rețele de socializare, nu reprezintă o rețetă sigură și, mai ales, singulară pentru succesul electoral al altora. Ce a mers în 2014 cu Klaus Iohannis și erorile lui Ponta, Dragnea&PSD nu se poate teleporta, automat, și altor politicieni. Nu cu Facebook/ internet se câștigă alegerile în Vrancea subjugată de PSD&Oprișan. E nevoie de multe și de mult mai mult.
Ulciorul Facebook nu poate câștiga alegerile în Vrancea
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -