Primirea în audienţă la conducerea Administrației Județene a Finanţelor Publice Vrancea se va face după următorul orar:
- Miercuri: 1100 -1300 – șef administrație – Eugen CIORICI
- Marţi 1000-1200 – șef administrație adjunct colectare – Ciprian IAMANDI
- Miercuri 1000-1200 – șef administrație adjunct AIF- Adrian BUZDRUG
- Joi 1000-1200 – trezorier șef – Camelia IONIŢĂ
Reamintim contribuabililor, persoane fizice şi juridice, că primirea în audienţă la conducerea instituţiei se face pe bază de cerere scrisă, depusă la Registratura instituţiei, din care să rezulte în mod expres problemele care urmează a fi prezentate. Conducerea instituţiei va decide asupra primirii în audienţă. În condiţiile în care se consideră că nu este cazul primirii în audienţă, petentul va fi informat despre acest lucru, iar la problema semnalată în cererea de audienţă va primi răspuns scris din partea instituţiei .
Pentru a veni în sprijinul contribuabililor, pe pagina de internet a instituţiei la secţiunea Informaţii publice/Informaţii de interes public a fost postat un model de cerere pentru înscrierea în audienţă https://static.anaf.ro/static/10/Galati/Vrancea/model-cerere-primire-audienta.pdf. (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)