Festivalul Viei şi Vinului „Bachus 2015” este promovat de câteva zile şi cu ajutorul televiziunilor naţionale, cărora le-au fost încredinţate prin achiziţie directă contracte de difuzare a spotului realizat cu această ocazie.
Contractele vor fi împărţite între Realitatea TV, care a primit 51.975 de lei de la Consiliul Județean și de Antena 3, care beneficiază de 34.951 lei.
Vom cerceta şi cât costă promovarea Festivalului Viei și Vinului prin ziarul apropiat baronului Oprișan, care a avut grijă să externalizeze către o firmă organizarea evenimentului care costă nu mai puțin de 1,2 milioane de lei, din care o parte din bani se întorc la ziarul în cauză, care zilnic dedică pagini întregi evenimentului care va începe joi la Focșani.
Totodată, Consiliul Județean a alocat 120.000 de lei și firmei Caspro, tot prin achiziţie directă, pentru “produse informative si de promovare” la Bachus 2015.