Antreprenorii din sectorul Horeca încearcă să se adapteze și să reziste în această perioadă de criză. Unele restaurante apelează la soluția livrărilor la domiciliu (sau la serviciu) pentru a supraviețui pe durata cât localurile publice sunt închise. Cele care făceau și înainte acest lucru se adaptează cel mai bine. Mai mult, unele restaurante sau pizzerii găsesc noi modalități pentru creșterea livrărilor. O astfel de idee au avut reprezentanții restaurantului Corso din Focșani. Clienții sună la numărul 0757012725, cu 24 de ore înainte, și stabilesc împreună cu reprezentanții restaurantului detaliile comenzii pentru Oala cu mâncare. ”Corso vine cu un nou concept pentru Focșani, OALA CU MÂNCARE DE LA CORSO. Rămâne ca tu să intri pe wwwcorsofocsani.ro, să alegi ce dorești să mănânci, noi gătim și-ți trimitem acasă sau la servici OALA cu ce dorești”, au anunțat reprezentanții localului, pe Facebook. Doritorii pot alege feluri diverse de mâncare, inclusiv de post, produse de fast food, de pește, pizza etc.
- Advertisment -