sâmbătă, noiembrie 23, 2024
AcasăSocietateProgram redus de lucru cu publicul și la Finanțe

Program redus de lucru cu publicul și la Finanțe

Pentru prevenirea şi limitarea răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19) în cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea şi a unităţilor subordonate programul de lucru cu publicul pe perioada declarării stării de urgență va fi următorul:

  • De luni până joi între orele 830-1400
  • Vineri între orele 830-1200

Totodată pe perioada stării de urgenţă va fi suspendată efectuarea permanenţei prevăzute prin Hotărârea Guvernului nr. 1723/2004 privind aprobarea programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în relaţia cu publicul (programul prelungit de miercuri şi vineri). Facem menţinea că on-line şi telefonic suntem la dispoziţia contribuabililor de luni până joi în intervalul orar 0800-1630 iar vineri de la 0800 la 1400. Modalităţile de comunicare online sunt următoarele:

  • pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
  • Spațiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul Agenției, anaf.ro;
    Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

Depunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate. Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax, e-mail  sau servicii de curierat.  Datele de contact ale Administraţiei  Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea şi a unităţilor fiscale subordonate sunt următoare:

Pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți: Internet banking; www.ghiseul.ro. Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. De asemenea pentru informaţii generale fiscale privind îndeplinirea obligaţiilor declarative se poate utiliza telefonul direct al Biroului de asistenţă de la nivelul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea, respectiv 0237620609. Informații în scris pot fi obținute astfel:

  1. a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;
  1. b) contribuabilii care nu sunt  înrolați în Spațiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Reamintim, de asemenea, că pentru facilitarea accesului contribuabililor la serviciile din cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea pe site-ul instituţiei la adresa https://static.anaf.ro/static/10/Galati/Vrancea/agenda-telefonica-2020.pdf au fost publicate interioarele telefonice aferente fiecărui serviciu în parte. Numărul de telefon al centralei Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea este 0237236600.

#alaturidevoidarladistanta! (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)


ARTICOLE SIMILARE

- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu