Românii cu firme au imaginație atunci când înregistrează mărci și aleg, astfel, să folosească denumiri amuzante, precum ”Descântecul Săptămânii”, ”Fuga de Strigoi”, ”Mama mea gătește cel mai bine”, ”O mărit pe mama soacră”, ”Șprițificator” sau ”Pupicul de noapte bună”. Astfel de mărci au fost înregistrate în acest an.
Denumirile au fost înregistrate în Buletinul oficial de proprietate industrială, publicat de Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM).
Cum totul pleacă de la cele sfinte, avem oameni de afaceri care s-au gândit să-și asigure încă din start protecția divină, notează KeysFin, care a redactat un studiu în acest sens. Așa au apărut mărcile “La Poarta Raiului”, “Al 9-lea Cer”, “Descântecul săptămânii”, “Focul sacru”, dar și “Fuga de Strigoi” sau “Noua Ordine Vibrațională”, o marcă din domeniul educației/cercetării, înregistrată în martie 2015. Iar atunci când se simt protejați, studiul relevă că românii atacă piața cu mărci puternice, populare, cu impact, în genul “Mi-e pofta să fac bine”, titrează www.profit.ro Mai multe despre numele haioase de firme, aici.