De la începutul anului, activitatea instituției noastre a fost continuă, dar s-a desfășurat sub alte forme. Adaptarea instituției la nevoile comunității s-a realizat din mers, împreună cu evenimentele, fiind în continuare în slujba utilizatorilor serviciilor de bibliotecă. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de studiu, documentare și cercetare ale celor interesați, în cadrul bibliotecii funcționează un nou serviciu: INFO LEGISLAȚIE. Acesta oferă, gratuit, tuturor celor interesați, informații și acte normative (legi, hotărâri, decrete, decizii, ordonanțe etc.) din toate domeniile, puse la dispoziție din programul de legislație Lex Navigator, program actualizat la zi.
Cum funcționează acest serviciu?
La adresa de e-mail legislatie @bjvrancea.ro puteți solicita informații din domeniul legislației, precum și furnizarea de acte normative. În funcție de numărul și solicitările primite, vă vom trimite gratuit, în format electronic, actele normative solicitate, text integral sau parțial (titluri, capitole, articole) din toate domeniile, puse la dispoziție din programul de legislație Lex Navigator, program actualizat permanent. În cursul acestui an, utilizatorii noştri au solicitat informaţii din următoarele domenii de interes: sistemul public de pensii; administrația publică locală; statutul polițiștilor de penitenciare; instituirea unor facilități fiscale; înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor; paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor; statutul polițiștilor de penitenciare; statutul cadrelor militare; punerea în aplicare a Legii 134/2010 privind Codul de procedură civilă; modificarea și completarea Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice. Vă așteptăm, dragi cititori, să beneficiați de avantajele acestui nou serviciu: informații de strictă actualitate, informații în timp real, informații online, rapid și simplu!