vineri, noiembrie 22, 2024
AcasăStiri InterneCe trebuie să facă firmele din exploatarea lemnului pentru a se înregistra...

Ce trebuie să facă firmele din exploatarea lemnului pentru a se înregistra în sistemul SUMAL 2.0

Cel mai important sistem informațional integrat de urmărire a materialului lemnos (SUMAL) intră în vigoare în noaptea de 30 ianuarie spre 31 ianuarie, ora 00.00. Pentru ca toate modulele să fie funcționale la parametrii optimi, toți utilizatorii sistemului silvic trebuie să respecte pașii de utilizare a celui mai inovator sistem care descurajează tăierile ilegale de lemn și îmbunătățește activitatea angajaților. Pentru efectuarea corectă a transferului avizului de însoțire a mării de la emitent la transportator se vor efectua obligatoriu următorii pași:
– Transportatorul activează funcția Bluetooth a dispozitivului mobil, accesează secțiunea „Preluarea aviz pentru transport” și apasă butonul „Preluare”;
– Emitentul va accesa secțiunea „Avize proprii”, selectează avizul, apasă butonul „Predă”, și selectează din lista dispozitivelor vizibile Bluetooth, dispozitivul transportatorului;
– Foarte important – pentru a găsi în listă dispozitivul conectat prin Bluetooth, se recomandă redenumirea numelui dispozitivului mobil cu denumirea transportatorului;
– După transferul avizului pe dispozitivul mobil al transportatorului, transportatorul efectuează cele 4 fotografii și apasă butonul „Start transport”;
Atenție – introduceți corect informațiile în sistem!
Un alt aspect deloc de neglijat este și cel legat de introducerea corectă a informațiilor în sistem. Este indicat ca, înainte de confirmare, agentul să verifice în mod repetat datele privind informațiile stocului inițial, având în vedere că operațiunea de confirmare este ireversibilă. În cazul în care solicitantul a greșit adresa de email pe care a indicat-o pentru primirea credențialelor (respectiv a userului și a parolei), corectarea se va face doar de angajații gărzii forestiere din raza teritorială a solicitantului. Odată ce s-au primit userul și parola, nu se mai pot face modificări în câmpului utilizatorului.
Utilizator angajat la mai multe companii: în situația în care o persoană este angajată la mai multe companii, acesteia i se va crea un singur cont de utilizare, adică i se vor introduce o singură dată datele în sistem, însă va avea posibilitatea de a opera distinct acțiuni pentru fiecare companie în parte. (Gelu Puiu, secretar de stat Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor)

ARTICOLE SIMILARE

- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu