Lucrări spectaculoase în superbele și capricioasele dealuri transilvănene pe Autostrada A3 Nădășelu-Zimbor. Antreprenorul general, UMB, a turat motoarele și progresul este vizibil după doar câteva luni de la startul șantierului, volumele excavate în acest scurt timp fiind impresionante. Nici subcontractorul Zublin, recunoscut ca lider în România pe execuția de piloți forați, nu se lasă mai prejos, aducând pe lot 9 foreze pe care le-a pus la muncă în apropierea nodului Nădășelu (începutul filmării din dronă).
Sperăm că antreprenorii își vor păstra efervescența în teren și le dorim cât mai PUȚINE alunecări de teren serioase (au deja trei la activ) și probleme care ar putea împinge inaugurarea celor 30 de km din #AutostradaTransilvania după 2023. (Asociația Pro Infrastructură)
Autostrăzile propuse de Ministerul Transporturilor pentru finanțare prin PNRR sunt:
- A7 – Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani
Ploiești – Buzău: 63 km (6 stații cu 28 puncte de încărcare);
Buzău – Focșani: 83 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare);
Focșani – Bacău: 96 km (13 stații cu 66 puncte de încărcare);
Bacău – Pașcani: 82 km (9 stații cu 50 puncte de încărcare).
Total: 324 km (36 stații cu 184 puncte de încărcare)
- A8 – Tg. Mureș – Miercurea Nirajului și Leghin – Pașcani
Tg. Mureș – Miercurea Nirajului: 25 km;
Leghin – Pașcani: 34 km.Total: 59 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare)
Leghin – Pașcani: 34 km.Total: 59 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare)
- A1 – Margina – Holdea: 9 km (2 stații cu 10 puncte de reîncărcare)
- A3 – Nădășelu – Poarta Sălajului: 42 km (6 stații cu 30 puncte de încărcare).