vineri, noiembrie 22, 2024
AcasăStiri InterneProcedura de interviu pentru postul de director de școală: durata o oră,...

Procedura de interviu pentru postul de director de școală: durata o oră, nu se întrerupe prezentarea candidatului, 15 minute pentru competențe digitale, totul se filmează

Ministerul Educației a publicat procedura operațională pentru proba de interviu a concursului național de ocupare a posturilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ de stat. Interviul are 3 etape, durează 60 de minute și este filmat integral. În timpul prezentării Strategiei pe care candidatul a depus-o deja la dosar, acesta nu va fi întrerupt cu întrebări: Etapa I – pentru susținerea prezentării candidatului și a strategiei de dezvoltare a unității de învățământ – maximum 25 minute; Etapa a II-a – pentru pregătirea și prezentarea modalități de rezolvare a situației-problemă – maximum 20 minute; Etapa a III-a – pentru rezolvarea sarcinii de lucru repartizată pentru evaluarea competențelor digitale – maximum 15 minute. În cadrul probei de interviu să evaluează, potrivit procedurii:

  • competențele de management strategic, operațional și comunicare, prin prezentarea unei strategii de dezvoltare a unității de învățământ pentru care candidează;
  • abilitățile de rezolvare a unor situații – problemă, prin raportare la contextul și specificul unității de învățământ pentru care candidează;
  • competențele digitale, pe baza utilizării calculatorului.

Ce trebuie să facă profesorul ca să demonstreze competențele digitale:

  • Să facă un document „într-un program de editare text poate fi o adresă către inspectoratul școlar /decizie de constituire a unei comisii / răspuns la o petiție adresată de un părinte etc., utilizând diacritice”.
  • pentru documentul/foaie de calcul în care candidatul trebuie să creeze și să prelucreze un tabel: de exemplu un tabel cu numărul claselor / grupelor și numărul de elevi / preșcolari din unitatea de învățământ).
  • documente, denumite cu numele candidatului și funcția pentru care candidează, să fie salvate pe Desktop, într-un folder creat de președintele comisiei;
  • să transmită documentele elaborate la adresa de e-mail indicată de comisie;
  • să printeze documentele și să le scaneze.

Întreaga procedură o găsiți AICI.


ARTICOLE SIMILARE

- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu