Când vine vorba de succesul unei afaceri în mediul online, unul dintre cele mai importante instrumente este, fără doar și poate, optimizarea pentru motoarele de căutare. Pe scurt, SEO. Pentru mulți antreprenori, procesul de optimizare pentru motoarele de căutare poate părea extrem de solicitant sau chiar complicat. Însă, cu ajutorul specialiștilor în servicii SEO, vei reuși să faci față oricărei provocări ce îți va ieși în cale chiar de la început.
Una dintre aceste provocări poate fi, de exemplu, alegerea cuvintelor-cheie potrivite. Așa-numitul proces Keyword Research reprezintă o etapă esențială în strategia ta SEO. În cele ce urmează, află mai multe despre rolul și importanța cuvintelor-cheie pentru succesul digital al afacerii tale.
Ce sunt cuvintele-cheie?
Cuvintele-cheie reprezintă termeni sau fraze care descriu conținutul unei pagini web. Acestea sunt utilizate de motoarele de căutare cu scopul de a clasifica și indexa website-urile. În același timp, aceste expresii sunt introduse de către utilizatori pentru a găsi informații despre anumite produse sau servicii pe motoarele de căutare. Din acest motiv, cuvintele-cheie sunt un element atât de important pentru succesul unei strategii SEO și trebuie selectate și utilizate în copywriting inteligent.
Cum alegem cuvintele-cheie?
Primul pas pentru alegerea cuvintelor-cheie potrivite cel este de a identifica acele cuvinte (sau grupuri de cuvinte) relevante pentru afacerea ta. Spre exemplu, un posibil cuvânt-cheie pentru o cafenea care își livrează produsele la domiciliul clienților ar putea fi „cafea la domiciliu”, sau, în cazul unui restaurant, „restaurant cluj” sau restaurant „timisoara” ș.a.m.d. Ulterior, din mulțimea de cuvinte identificate, se vor selecta acelea care reflectă cel mai bine activitatea afacerii tale și care prezintă un număr mare de căutări. Pentru a te asigura că alegi cele mai bune cuvinte-cheie pentru business-ul tău, te sfătuim să lași procesul de Keyword Research pe mâna specialiștilor în servicii SEO și copywriting.
Cum mă pot ajuta cuvintele-cheie să îmi cresc afacerea?
Cuvintele-cheie stau la baza succesului online al afacerii tale. Fiind o componentă de nelipsit din cadrul strategiei SEO, acestea pot contribui la creșterea traficului pe website-ul tău, dacă sunt selectate corect și au relevanță pentru domeniul tău de activitate. În final, mai mult trafic înseamnă mai multe conversii, iar mai multe conversii înseamnă venituri mai mari. Așadar, dacă încă nu ai o strategie SEO pusă la punct și nu știi ce cuvinte-cheie se potrivesc afacerii tale, apelează cu încredere la specialiștii în domeniu.