În urma articolului publicat pe 28 septembrie pe site-ul dvs, referitor la calitatea tonului cumpărat de la Carrefour Focșani de către o clientă care a postat pe pagina ei personală de Facebook poze cu interiorul peștelui, dorim să facem următoarele precizări:
Ne pare rău pentru orice fel de astfel de întâmplare care are legătură cu magazinele și produsele oferite de Carrefour.
Pentru noi, satisfacția clienților și respectarea standardelor de calitate sunt prioritare și reprezintă preocupările noastre permanente. În mod constant, o echipă dedicată recepționează și analizează calitatea produselor și documentele de recepție, inclusiv declarația de conformitate.
În situația de față, clienta a fost contactată de către managerul raionului de pește și a fost invitată în magazinul Carrefour Focșani, pentru a i se prezenta calitatea produsului. Pentru aceasta, echipa din raionul de pește a mai eviscerat și filetat încă 2 pești din același sortiment și s-a observat că nu au prezentat nereguli. Tonul, fiind un pește fragil, cu o carne foarte moale, trebuie eviscerat și filetat cu foarte multă grijă, de aceste acțiuni ținând și aspectul și calitatea cărnii.
Vă asigurăm că pentru noi siguranța clienților și calitatea produselor comercializate sunt prioritare.
Cu considerație,
Carrefour România