Zilele libere din această săptămână nu vor fi nelucrătoare pentru toți angajații Primăriei Golești. După discuții cu angajații, conducerea Primăriei Golești a stabilit un program de lucru și în perioada 15-17 august. Angajații vor veni pe rând, în zilele respective, pentru a asigura câteva servicii de care au nevoie stringentă locuitorii comunei. ”Stimați cetățeni,
Vă informăm că în zilele de 15,16,17 august 2018, se pot solicita și vor fi eliberate, la sediul Primăriei, următoarele documente :
– acte de stare civilă;
– certificate de atestare fiscală;
– adeverințe de rol pentru cărțile de identitate;
– înscrierea și radierea auto.
Programul de lucru al Primăriei este între orele 8,00-14,00.” – anunțul postat de Primăria Comunei Golești pe pagina de Facebook a instituției.
Și angajații Primăriei Golești vor lucra în minivacanța din această săptămână
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -