În trei ani de existență, Centrul de Promovare Turistică din Focșani, care funcționează pe lângă Primărie, a atras puțini turiști. După ce statul a cheltuit 70.000 de euro, bani europeni, pentru amenajarea clădirii, a preluat apoi și sarcina salariilor, angajații intrând pe statul de plată al municipalității. În ciuda investiției din fonduri europene, la care s-au adăugat și finanțări bugetare, biroul de informare turistică a stat mai mult închis, cu toate că programul este cel clasic, de instituție de stat. Mai mult, oferta pentru turiști este veche de trei ani: multe dintre locurile de interes turistic din pliantele de prezentare fie nu mai există, fie sunt în avansată stare de degradare.
În ciuda faptului că centrul de informare turistică este mai mereu gol, reprezentanții biroului se laudă cu un aflux de turiști la Focșani, potrivit unor informații oficiale. Așa se face că, în 2015, au fost înregistrați 355 de turiști care au trecut pragul Centrului Național de Informare Turistică, numărul lor aproape dublându-se în 2016, pentru ca în 2017 să aflăm că Focșaniul a fost extrem de căutat de vizitatori. Aproape 1.700 de persoane au cerut îndrumare către obiectivele de interes din Focșani. Ce nu spune această statistică este câți dintre acești turiști sunt de fapt delegații străine venite la invitația autorităților locale și câți elevi vrânceni veniți să vadă municipiul reședință de județ.
Întregul material despre Centrul de promovare turistică Focșani îl puteți citi AICI.