Primăria Comunei Reghiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacante de administrator public. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- să fie absolvent de studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor juridice – drept;
- să fie absolvent de cursuri postuniversitare în domeniul managementul administraţiei publice;
- să aibă cunoştinţe de operare pe calculator şi atestat competenţe operare PC, eliberat de furnizori autorizaţi;
- să aibă abilităţi de organizare şi coordonare, de analiză şi sinteză, planificare şi acţiune strategică, control şi depistare a deficienţelor;
- să aibă capacitate relaţională cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul, de consiliere şi spirit de iniţiativă;
- să aibă vechime m muncă de minimum 15 ani, dintre care 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Candidații se pot înscrie până de pe data de 21 decembrie, iar concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 24 decembrie 2018, ora 09:00: proba scrisă;
- 27 decembrie 2018, ora 10:00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Reghiu, telefon 0237/631.010.