Din cauza deficitului de forță de muncă, rețeaua de supermarketuri Lidl derulează o campanie pe mai multe aeroporturi și la puncte de trecere a frontierei, prin care încearcă să-i convingă pe românii care muncesc în străinătate și revin acum în țară, de sărbătorile de iarnă, să accepte să se întoarcă în România și pentru a munci în magazinele Lidl. Conform publicației economice profit.ro, intenția este de a atrage personal, în principal, spre magazinele din Moldova, campania fiind astfel lansată pe aeroporturile din Suceava, Bacău și Iași.
Rețeaua Lidl face parte din grupul german Schwarz, care operează și rețeaua Kaufland. Lidl are magazine în 27 de state europene, cu peste 215.000 angajați, și se situează printre primii comercianți de produse alimentare la nivel mondial, în privința numărului de angajați. În România funcționează, la acest moment, peste 200 de supermarketuri Lidl.
Lidl încearcă să-și găsească angajați pe aeroporturi și în vămi, printre românii care revin în țară de sărbători
- Advertisment -