Primăria Comunei Mera organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:
- inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul contabilitate financiar-buget;
- referent, clasa III, grad profesional debutant – Biroul contabilitate financiar-buget.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- referent, clasa III, grad profesional debutant – Biroul contabilitate financiar-buget:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat.
- inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul contabilitate financiar-buget:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Dosarele de înscriere se depun până pe data de 18 martie, iar concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 12 aprilie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
- 15 aprilie 2019, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Comunei Mera, Județul Vrancea, telefon 0237/631.066,e-mail contact@mera.primarievn.ro.