În mai puțin de o lună debutează campania electorală pentru alegerile europarlamentare și agențiile de publicitate trag tare să găsească spații potrivite pentru promovarea candidaților, pentru o recompensă pe măsură. O astfel de firmă este SC Efect Media, care a obținut de la Primăria Focșani certificat de urbanism pentru amplasarea de panouri publicitare tip totem în mai multe zone din municipiu. Astfel, vor fi amplasate astfel de panouri pe străzile Republicii, Brăilei, Bradului, Mare a Unirii, Gării, Bulevardul București. Firma SC Efect Media aparține lui Ștefan Alexandru Nanu, fiul primarului PSD din Cornu, Prahova, unul dintre cei mai longevivi edili din România. Ștefan Nanu a fost liderul Tineretului Social Democrat din Prahova și este un apropiat al lui Sebastian Ghiță și Vlad Cosma, ambii foști deputați de Prahova. Un astfel de panou publicitar, aparținând însă altei firme, a apărut de curând și în pasajul de la Hala Moldovei, spațiul publicitar fiind închiriat deja unui partid din coaliția guvernamentală.
- Advertisment -