Asfaltul turnat în anii 2011-2012 pe drumul județean 204D Focșani – Suraia a început să cedeze anul trecut. În mai multe locuri s-au produs breșe care s-au extins și au format adevărate gropi, periculoase pentru mașinile din trafic. Ca să rezolve problema, administratorul drumului a ales o soluție ieftină, inestetică dar, mai ales, la fel de periculoasă pentru autovehicule. Specialiștii în drumuri ai județului au acoperit gropile cu pietre, de mari dimensiuni pe alocuri. Nivelul pietrelor a fost peste nivelul carosabilului, astfel că pericolul de accidente era la fel de mare.
De altfel, chiar în zona unde s-a produs accidentul în urma căruia tânărul Paki, de 26 de ani, și-a pierdut viața luna trecută, se află o asemenea lucrare de mântuială. Șoferii care trec zilnic pe acest drum s-au declarat nemulțumiți de soluția aleasă de Consiliul Județean pentru astuparea gropilor. ”Nu se poate așa ceva. Cum să astupi gropile din asfalt cu pietre? Unele erau chiar foarte mari, peste nivelul asfaltului. S-au mai tasat între timp. Vă închipuiți ce se poate întâmpla dacă un șofer dă peste pietrele alea, mai ales dacă nu știe drumul”, susține un localnic din Suraia care circulă zilnic pe drumul spre Focșani.
Drumul județean 204D, Focșani-Suraia, a fost inclus, în 2011, în lista Ministerului Dezvoltării Regionale pentru reabilitare prin Programul Național de Dezvoltare a Infrastructurii. Lucrările au început în toamna acelui an și s-a asfaltat întreaga lungime a drumului, de aproape 18 km. Valoarea lucrărilor a fost de 36 de milioane de lei.