vineri, noiembrie 22, 2024
AcasăSocietateDoar 246 de vrânceni comunică cu Finanțele pe „Spațiul Privat Virtual”

Doar 246 de vrânceni comunică cu Finanțele pe „Spațiul Privat Virtual”

Administrația Finanțelor Publice Vrancea menționează că poate comunica on-line cu contribuabilii persoane fizice, fără ca aceștia să se prezinte la ghișeu. Până în prezent, doar 246 de contribuabili din Vrancea utilizează serviciului „SPATIUL PRIVAT VIRTUAL”.

„Serviciile oferite prin intermediul Spaţiului privat virtual sunt:

  • depunerea declaraţiilor fiscale (formular 200, 220, 230), fără a fi necesară printarea formularelor, deplasarea la sediul organului fiscal sau la oficiul poştal, achiziţionarea timbrelor sau a unei semnături digitale calificate;
  • solicitarea şi eliberarea adeverinţelor de venit electronice care constituie documente originale în formă electronică;
  • solicitarea şi eliberarea certificatelor de atestare fiscală electronice care constituie documente originale în forma electronică;
  • vizualizarea sumelor datorate în baza declaraţiilor şi încasărilor înregistrate, respectiv a deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. Tot aici pot fi găsite conturile de trezorerie unde se pot plăti aceste sume şi se poate tipări Nota de plată către trezorerie;
  • confirmarea încasării sumelor plătite după înregistrarea în S.P.V, indiferent de modalitatea în care s-a făcut plata (ordin de plată, numerar la ghişeul Trezoreriei, mandat poştal la oficiile Poştei Romane, virament în contul tranzitoriu al M.F.P.), precum şi a compensărilor/ restituirilor făcute de A.N.A.F.;
  • primirea deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. după data înregistrării în S.P.V., fără a mai fi necesară deplasarea la ghişeu sau la oficiul poştal;
  • verificarea sumelor aferente contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajator.

Reamintim că înregistrarea în Spaţiul Privat Virtual se poate face accesând www.anaf.mfinante.gov.ro secţiunea Servicii Online – Serviciul Înregistrare/înrolare persoane fizice.

Aprobarea contului de utilizator se realizează:

  • on-line, prin completarea unui număr de înregistrare a unei decizii emise de A.N.A.F. ( nu implică deplasare);
  • la ghişeu, ceea ce implică deplasarea la orice unitate fiscală ( cu actul de identitate şi cu numărul de înregistrare primit) pentru validarea înregistrării în cel mult 10 zile”, anunță Administrația Finanțelor Publice Vrancea.

ARTICOLE SIMILARE

- Advertisment -

- Advertisment -

Cele mai citite

- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu