Pentru prevenirea şi limitarea răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19) Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea recomandă contribuabililor utilizarea metodelor de comunicare la distanţă. În condiţiile în care prezenţa la ghişeu este neapărat necesară atenţionăm contribuabilii ca lucrul cu publicul în interiorul A.J.F.P. Vrancea se va desfășura exclusiv în incinta spațiului destinat primirii contribuabililor prin Ghişeul Unic, aflat la parterul instituţiei. De asemenea, facem menţiunea că, în concordanţă cu hotărârile Grupului de suport tehnico ştiinţific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, accesul contribuabililor în cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea prin intermediul Ghişeului Unic se va face etapizat, astfel încât distanţa între persoane să poată fi respectată. Asigurăm contribuabilii că toţi cei prezenţi la sediul instituţiei noastre vor avea acces la servicii în condiţii de siguranţă atât pentru ei cât şi pentru funcţionarii cu care interacționează, dacă dau dovadă de înţelegere şi responsabilitate.
Reiterăm metodele de comunicare la distanță disponibile, astfel:
- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
- Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, anaf.ro;
Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice . Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate. Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link:
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm
Pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți: Internet banking; www.ghiseul.ro. Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. Informații în scris pot fi obținute astfel:
- a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
– prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscalã proprie;
b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
– prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual cât și pe site. Pentru facilitarea accesului contribuabililor la serviciile din cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea pe site-ul instituţiei au fost publicate interioarele telefonice aferente fiecărui serviciu în parte (https://static.anaf.ro/static/10/Galati/Vrancea/agenda-telefonica-2020.pdf) Numărul de telefon al centralei Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea este 0237236600. De asemenea, poate fi folosit şi numărul de telefon 0237216915 pentru acei contribuabilii care au consultat lista telefoanelor şi ştiu interiorul la care doreşte obţinerea de informaţii. Mulţumim pentru responsabilitate! (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)