Primăria Adjud anunță demararea unui amplu program de reabilitare și eficientizare energetică a blocurilor construite în municipiu până în anul 2005. Un astfel de program include lucrări de izolare termică a pereților exteriori, înlocuirea ferestrelor, a ușilor exterioare, închiderea balcoanelor cu tâmplărie tip termopan, termo-hidroizolarea acoperișurilor sau a terasei (în cazul existenței șarpantei) și lucrări de refacere a finisajelor anvelopei. Se estimează că, după reabilitare, costurile de întreținere a locuințelor vor scădea cu cel puțin 30%. ”Pentru includerea în etapa I/2021 a programului de reabilitare, facem un apel către președinții asociațiilor de proprietari să întocmească în timp util documentația necesară și să o depună la Registratura Primăriei Municipiului Adjud din str. Stadionului nr. 2 până cel târziu pe data de 15.02.2021. Dosarul de solicitare a înscrierii blocului în care locuiți în programul de reabilitare va conține:
- Solicitarea de înscriere în program;
- Hotărârea de înscriere în program adoptată în adunarea generală a proprietarilor cu acordul majorității acestora, însoțită de tabelul nominal din care să rezulte acordul scris al acestora.
- Un exemplar al contractului de mandat semnat și ștampilat de către asociația de proprietari;
- Lista proprietarilor din imobil.”, transmit oficialii Primăriei Adjud.
Finanțarea lucrărilor de anvelopare este asigurată 60% de la bugetul de stat, în limita fondurilor aprobate, și 40% de la bugetul local și din fondul de reparații al asociațiilor de proprietari. De menționat că partea de contribuție a asociației de proprietari nu poate fi mai mică de 10% din valoarea executării lucrărilor și va fi achitată în rate, după finalizarea lucrărilor de anvelopare. Mai multe detalii, pe site-ul Primăriei Adjud.