Primăria Adjud vrea să-i ajute pe cetățenii care locuiesc la bloc să-și anvelopeze imobilele. Primul pas îl reprezintă depunerea solicitărilor de finanțare prin fonduri europene a lucrărilor de eficientizare energetică a blocurilor din Adjud. Acest lucru trebuie făcut până pe data de 28 februarie. Prin urmare, administrația locală face apel către populație (adjudenii care locuiesc la bloc) pentru a se înscrie în acest program. Dosarul de solicitare a înscrierii trebuie depus de asociația de proprietari și cuprinde următoarele documente:
– Solicitarea de înscriere în program;
– Hotărârea de înscriere în program adoptată în adunarea generală a proprietarilor cu acordul majorității lor, însoțită de tabelul nominal din care să rezulte acordul scris al acestora;
– Un exemplar al contractului de mandat semnat și ștampilat de către asociația de proprietari;
– Lista proprietarilor din imobil.
Finanțarea lucrărilor de anvelopare se asigură astfel: 60% de la bugetul de stat, în limita fondurilor aprobate; 40% de la bugetul local și din fondul de reparații al asociațiilor de proprietari. Cota de contribuție a asociației de proprietari nu poate fi mai mică de 10% din valoarea executării lucrărilor și va fi achitată în rate, după finalizarea lucrărilor de anvelopare. Persoana de contact din cadrul Primăriei Adjud este Vartolomei Iuliana, inspector superior, la telefon 0237641908, interior 209. Modelele documentelor necesare, în link-urile de mai jos: