Serviciul “Spaţiului Privat Virtual” pus la dispoziţia contribuabililor de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală este o modalitate de comunicare prin mijloace electronice care conferă doar avantaje: este uşor de accesat, nu implică nici un cost; poate fi accesat de pe orice dispozitiv mobil cu conexiune la internet; este disponibil 24h/24h; nu implică deplasarea la sediul administraţiei fiscale sau la oficiul poştal pentru a primi un act administrativ fiscal.
Spaţiul privat virtual oferă contribuabililor persoanele fizice şi persoanele juridice toate facilităţile comunicării electronice a actelor administrative fiscale emise în formă electronică, precum şi a altor informaţii şi înscrisuri în legătură cu situaţia financiară sau fiscală proprie a acestora. Accesarea serviciului „Spaţiul privat virtual” se face de pe pagina principală a site-ului ANAF www.anaf.ro, la secţiunea ‘’Servicii Online-Serviciul înregistrare/înrolare persoane fizice şi juridice Spaţiul Privat Virtual.’’ Instrucţiunile pentru Inregistrare/Inrolare persoane fizice şi juridice în Spaţiul Privat Virtual, sunt publicate pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală www.anaf.ro, accesând următorul link:
Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea invită atât contribuabilii persoane fizice cât şi cele juridice să se înroleze în cadrul serviciului „Spaţiu Privat Virtual” pentru a putea beneficia de avantajele comunicării online cu administraţia fiscală. De asemenea facem precizarea că în condiţiile în care contribuabilii întâmpină dificultăţi în înrolarea în cadrul serviciului să nu ezite să se adreseze specialiştilor din cadrul AJFP Vrancea care îî vor ajuta pentru depăşirea acestora. (Compartimentul comunicare al AJFP Vrancea)