La începutul acestei săptămâni, consilierii locali PNL și USR au transmis o adresă către primarul municipiului și SC CUP Salubritate SA Focșani, ce conținea o serie de solicitări referitoare la activitatea și situația financiară a companiei locale de salubritate. Între timp, consilieri au primit un răspuns la adresa lor, însă fără răspunsurile la solicitările lor concrete.
”Consilierii PNL și USR au cerut informații de interes public legate de CUP Salubritate, pentru a identifica soluții de redresare a societății, dar s-au izbit de aroganța pesediștilor care plâng pe umărul CUP Salubritate însă nu vor o analiză pertinentă a cauzelor care au dus la situația de fapt. Concret, li s-a solicitat statul de funcții al societății și s-a primit organigrama, li s-a solicitat statul de personal și s-a primit un document care nu se știe dacă este al CUP Salubritate etc. Drept urmare, am decis să revenim la adresa din 30 mai, cu o nouă solicitare, pentru că punem interesul focșănenilor mai presus de orice. Îi transmitem primarului Misăilă și colegilor săi din conducerea societății în cauză că nu renunțăm la solicitările noastre și că ar fi timpul să dea dovadă de transparență și colaborare cu consilierii majoritari din CL. Aroganța, tupeul și dezinteresul care-l caracterizează pe Misăilă au efecte directe asupra vieții focșănenilor!”, au transmis consilierii locali PNL și USR.
Reamintim că primarul Cristi Misăilă a întocmit două proiecte de hotărâre privind majorarea tarifului serviciilor de colectare a gunoiului menajer și, respectiv, de suplimentare a bugetului CUP Salubritate pentru activitatea de salubrizare stradală. Proiectele primarului au fost respinse de 4 ori, până acum, de consilierii PNL și USR din CL Focșani. Aceștia au solicitat date concrete despre situația societății administrației locale de salubritate și dialog transparent pentru găsirea unor soluții de rezolvare a problemelor. Angajații CUP Salubritate au protestat, timp de câteva zile, în fața Primăriei, solicitând și ei majorarea tarifelor și a alocărilor bugetare.