În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19) acordarea audientelor la conducerea Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea se va suspenda până la data de 31 martie. Contribuabilii sunt rugaţi să se adreseze în scris instituţiei sau on–line, folosind platforma Formular de contact de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală _ secţiunea Audienţe. De asemenea, reamintim contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:
- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
- Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, anaf.ro.
Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice. Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate. Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link:
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm
Pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți: Internet banking; www.ghiseul.ro. Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. Informații în scris pot fi obținute astfel:
- a) contribuabilii înrolați în Spațiul Priv32at Virtual: prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscalã proprie;
b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site. Atenţionăm contribuabilii că lucrul cu publicul în interiorul AJFP Vrancea se va desfășura exclusiv în incinta spațiului destinat primirii contribuabililor (doar la parterul instituţiei). (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)