Referitor la informațiile apărute în spațiul public, cu privire la avaria de pe strada Cezar Bolliac, CUP SA Focșani face o serie de precizări.
Pierderea de apă semnalată aseară, după ora 18:00, pe pagina de Facebook a companiei a fost transmisă Sucursalei Apă-Canal Focșani iar colegii din cadrul Departamentului Tehnic 𝐬-𝐚𝐮 𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭𝐚𝐭 𝐥𝐚 𝐟𝐚𝐭̦𝐚 𝐥𝐨𝐜𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐢̂𝐧 𝐬𝐜𝐮𝐫𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐩. S-a constatat că avaria era de amplitudine redusă iar 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚 𝐢̂𝐧 𝐚𝐜𝐞𝐥 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐫 𝐟𝐢 𝐥𝐚̆𝐬𝐚𝐭 𝐟𝐚̆𝐫𝐚̆ 𝐚𝐩𝐚̆ 𝐮𝐧 𝐧𝐮𝐦𝐚̆𝐫 𝐢̂𝐧𝐬𝐞𝐦𝐧𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐮𝐭𝐢𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢, ca urmare a manevrelor de izolare necesare pentru remediere, având în vedere că în zonă se află mai multe conducte de alimentare cu apă. Astfel, 𝐬-𝐚 𝐥𝐮𝐚𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐳𝐢𝐚 𝐝𝐞 𝐚𝐦𝐚̂𝐧𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐞𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐝𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞𝐚𝐭̦𝐚 𝐳𝐢𝐥𝐞𝐢 𝐮𝐫𝐦𝐚̆𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞.
În luarea hotărârii 𝐬-𝐚 𝐚𝐯𝐮𝐭 𝐢̂𝐧 𝐯𝐞𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐭𝐮𝐥 𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐥-𝐚𝐫 𝐟𝐢 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭, 𝐥𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐮𝐥 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯, 𝐨 𝐢̂𝐧𝐭𝐫𝐞𝐫𝐮𝐩𝐞𝐫𝐞 𝐢̂𝐧 𝐟𝐮𝐫𝐧𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐚𝐩𝐞𝐢 𝐩𝐨𝐭𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐮𝐧 𝐧𝐮𝐦𝐚̆𝐫 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫𝐚𝐛𝐢𝐥 𝐝𝐞 𝐮𝐭𝐢𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢 𝐜𝐞 𝐬𝐞 𝐚𝐟𝐥𝐚𝐮 𝐥𝐚 𝐝𝐨𝐦𝐢𝐜𝐢𝐥𝐢𝐮. Este evident faptul că seara, după ora 18:00, se înregistrează un consum de apă crescut, deoarece oamenii revin de la serviciu sau de la alte activități zilnice și întrebuințează apă mai mult decât în timpul zilei.
Precizăm că 𝐢̂𝐧 𝐚𝐜𝐞𝐚𝐬𝐭𝐚̆ 𝐝𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞𝐚𝐭̦𝐚̆, 𝐜𝐚̂𝐧𝐝 𝐮𝐭𝐢𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢𝐢 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐢̂𝐧 𝐧𝐮𝐦𝐚̆𝐫 𝐦𝐮𝐥𝐭 𝐦𝐚𝐢 𝐦𝐢𝐜 𝐥𝐚 𝐝𝐨𝐦𝐢𝐜𝐢𝐥𝐢𝐮, 𝐬-𝐚 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐝𝐢𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐚𝐯𝐚𝐫𝐢𝐞𝐢.
Le cerem scuze locuitorilor din zonă pentru disconfortul creat de lucrări.
Totodată, 𝐂𝐔𝐏 𝐒𝐀 𝐢̂𝐬̦𝐢 𝐚𝐫𝐚𝐭𝐚̆ 𝐝𝐢𝐬𝐩𝐨𝐧𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞𝐚 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐚𝐫𝐞, în spiritul transparenței, oferind detaliile cerute de către cetățeni, mass-media și reprezentanți ai administrației publice locale. (SURSA: CUP Focșani)