Coca-Cola HBC România va distribui gama completă Lavazza în canalele de retail, aparate automate, birouri și HoReCa. Brandul de origine italiană completează gama existentă a companiei, alcătuită din băuturi non-alcoolice carbogazoase și necarbogazoase, apă minerală naturală, băuturi energizante, ceai și cafea rece ready-to-drink. „Ne dorim să fim cât mai aproape de consumatorii noștri, să construim în continuare parteneriate puternice cu clienții noștri și să le oferim mereu un portofoliu relevant de băuturi. De aceea, căutăm constant noi modalități de a oferi diversitate în materie de băuturi și ambalaje. Parteneriatul dintre compania noastră și Lavazza marchează un pas important în susținerea obiectivelor noastre strategice, de a fi prezenți în toate ocaziile de consum și de a ne urma viziunea de 24/7: să fim alături de clienți și consumatori 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Suntem bucuroși să le oferim clienților și consumatorilor noștri un brand cu o imagine puternică pe plan local, construită pe renumitele atribute Lavazza: tradiție și calitate”, spune Dan Timotin, Country Sales Manager, Coca-Cola HBC România.
Deși România este în a doua jumătate a topului țărilor europene la consumul de cafea, potrivit studiilor, peste 90% din populația României cu vârsta de peste 18 ani consumă cafea sau de băuturi pe bază de cafea. Consumul mediu de cafea în România este de 2,4 cafele pe zi, consumate în parte acasă. Lavazza, un brand cu o prezență locală de peste 15 ani, a înregistrat performanțe notabile în România. Prezent în peste 90 de țări și lider de piață în Italia, Lavazza este un brand puternic în industria cafelei și simbolul calității pentru cafeaua tip espresso, cu o istorie de peste 120 de ani de investiții și inovație.
Compania Lavazza a fost fondată la Torino, în anul 1985. În acest moment deține peste 3.000 de angajați și a avut o cifră de afaceri de peste 1,9 miliarde de euro în 2016. (sursa: Coca Cola România)
Coca Cola trece și pe cafea
- Advertisment -