Administratorul rețelei vrâncene de retail Paco, Feliciu Paraschiv, a reușit să mențină și chiar să crească vânzările în condițiile în care marii retaileri internaționali au tendința să ”acapareze” toate județele. Feliciu Paraschiv a reușit să transforme în avantaj vânzarea rețelei Zanfir către Mega Image, consolidându-și poziția pe piața vrânceană. Mai mult, în ultimele luni, rețeaua Paco a înregistrat o creștere substanțială a vânzărilor în cele 13 unități comerciale pe care le deține. În cadrul unui interviu acordat revistei de specialitate magazinulprogresiv.ro, Feliciu Paraschiv a vorbit despre afacerea sa, despre modul în care a reușit să se impună pe piața de retail, despre provocări, noi concepte de marketing, despre produse și intenții de dezvoltare. Paraschiv a confirmat, din nou, că va mai deschide două unități până la sfârșitul anului, unul dintre magazine urmând a fi chiar în centrul municipiului Focșani. Potrivit lui Feliciu Paraschiv, cifra de afaceri a rețelei Paco va depăși, anul acesta 100 de milioane de lei. Opiniile și intențiile administratorului rețelei Paco le puteți citi pe larg pe magazinulprogresiv.ro.
- Advertisment -