Proiectul de buget pentru anul 2018 prevede o alocare de 450 de milioane de lei pentru repararea drumurilor județene și comunale din încasările din TVA. Ca în anii precedenți, Guvernul repartizează sumele, cu prioritate, în județele unde se cheltuiesc mereu mulți bani publici pentru rețeaua de drumuri deficitară, ceea ce nu se reflectă în gradul de îmbunătățire a calității stării drumurilor respective. Se ține prea puțin cont de necesitățile reale și de lungimea rețelelor de drumuri din fiecare județ, distribuirea fondurilor guvernamentale făcându-se cu prioritate spre județele sărace, conduse de mulți ani de administrații PSD, obișnuite cu ”tocarea” banilor publici. Astfel, conform proiectului de buget, sume mari se vor duce, anul viitor, din încasările din TVA, către drumurile locale și județene din județele Vaslui (14 milioane de lei), Botoșani (13,8 milioane), Bacău (12,5 milioane), Buzău (12,3 milioane), Neamț (12,5 milioane), Teleorman (12 milioane), Mehedinți (11,9 milioane), Vrancea (11,8 milioane), Dâmbovița (11,5 milioane), Giurgiu (11 milioane). În schimb, județele mari, cu rețele întinse de drumuri județene și comunale, dar și dezvoltate din punct de vedere economic, vor primi, ca de obicei, sume mai mici din TVA pentru repararea acestor drumuri: Timiș (9,9 milioane de lei), Cluj (9,7 milioane), Arad (9,9 milioane), Prahova (10,1 milioane), Constanța (9,3 milioane), Brașov (8,9 milioane).
După cum se vede zi de zi, drumurile județene din Vrancea nu arată deloc bine, în ciuda promisiunilor și a declarațiilor auto-laudative ale administrației PSD. Rețeaua de drumuri județene din Vrancea este destul de mică – circa 600 de kilometri – dar alocările estimate din sumele defalcate din TVA pentru anul viitor sunt mari – 11,8 milioane de lei – în comparație cu alte județe.