În ședința de bilanț de la Tribunalul Vrancea s-a precizat că, din cele 88 de posturi din organigrama instituției, inclusiv cele de conducere, în prezent sunt ocupate 82 de posturi, iar prin pensionările din ultima perioadă mai sunt vacante trei posturi, două de judecător și unul de grefier statistician. În anul 2018, instanța vrânceană a avut un buget final de venituri şi cheltuieli de 30.015.013 lei.
“Având în vedere fondurile alocate și prevederile legale în materie, precum OUG nr. 90/2017 privind unele măsuri fiscal-bugetare, modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene, potrivit căreia (ordonatorii de credite ai instituțiilor și autorităților publice, au obligația de a reduce cu 10% plățile efectuate în anul 2018 pentru bunurile și serviciile aferente întreținerii și funcționării instituției), concluzionăm că bugetul alocat pentru funcționare și întreținere a fost diminuat față de anul 2017 cu suma de 86.642 lei, putându-se asigura la limită desfășurarea activității instanţei“, potrivit Tribunalului Vrancea.