Avem o infrastructură departe de standardele Uniunii Europene iar guvernul Ponta a redus investițiile. În ultimii 3 ani, România a dat înapoi, ca racul, și la acest capitol. Colac peste pupăză, Ministerul Transporturilor nu reușește nici măcar să utilizeze la maximum bugetul alocat pe acest an, insuficient în condiții normale și ținând cont de necesitățile de investiții și dezvoltare ale țării noastre.
Așa că astăzi, în cadrul unei ședințe de guvern, Ministerului Transporturilor i s-a retras suma de 1,6 miliarde de lei, bani ce vor fi direcționați de guvern spre alte zone, multe cu bătaie electorală pentru anul viitor.
Cristian Pârvan, secretarul general al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România (AOAR), consideră că în ministerul condus de pupilul lui Oprișan, Ghiocel Matache, domnește incompetența.
„Noi nu ştim să facem un buget fără să ajungem la rectificări. Anul acesta, suntem deja la a doua rectificare, ceea ce înseamnă că avem o conducere deficitară a execuţiei bugetare. Proiectul actual nu vine cu nimic nou, nu este o rectificare surprinzătoare. Este normal să se ia bani de la transporturi, pentru că nu trebuie să tolerăm atâta incompetenţă într-un minister unde nu există capacitatea şi competenţa să se realizeze vreun proiect”, a declarat Cristian Pârvan pentru ziarul Bursa.
Secretarul general al Asociației Oamenilor de Afaceri din România îl contrazice, astfel, pe șeful PSD Vrancea, Marian Oprișan, cel care îl prezintă pe Matache drept un ”specialist” și un ”profesionist”.
Oprișan l-a promovat pe Ghiocel Matache în diverse funcții publice, atât la Consiliul Județean Vrancea cât și prin structuri guvernamentale, precum Ministerul Dezvoltării sau Ministerul Transporturilor. Anul acesta, șeful PSD Vrancea a reușit să-și impună pupilul chiar în fotoliul de ministru al Transporturilor, după demisia din funcție a lui Ioan Rus.