Compania Renault Commercial Roumanie, importatorul oficial al autovehiculelor Nissan în România, a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu privire la chemarea în service a unui număr de 213 exemplare ale mărcii japoneze, vândute în țara noastră în ultima perioadă. Este vorba de modelele Almera N16, X-Trail T30, Patrol Y61, Pickup D22, Terrano R20, Almera Tino V10. Acestea prezintă mici probleme din fabricație la airbag-ul pasager. Defecțiunile vor fi remediate în mod gratuit, în atelierele autorizate. ”Furnizorul de airbag-uri Takata a înștiințat Nissan că este posibil ca airbag-ul pasager cu care sunt echipate anumite vehicule din modelele de mai sus să se deterioreze odată cu trecerea timpului. În eventualitatea unui impact este posibil ca airbag-ul pasager să se declanșeze cu o forță prea mare, ceea ce ar putea determina ca acesta să se fragmenteze și părțile rezultate să fie proiectate în habitaclu. Durată acțiune – maxim 1 oră. Scopul acțiunii: înlocuirea airbag-ului pasager”, menționează oficialii companiei importatoare în adresa trimisă către ANPC.
Nissan trebuie să remedieze defecțiuni la peste 200 de autoturisme
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -