Compania locală de retail Paco Supermarkets a început anul trecut procedurile pentru un magazin online. Nevoia de adaptare la vremurile pe care le trăim și de a ține pasul cu marii concurenți de pe piață a determinat realizarea investiției pentru comerțul online. Prin urmare, la momentul actual, pe platforma online sunt listate puțin peste 4.000 de SKU-uri, dintre care 3.500 sunt active (au stoc și alte condiții necesare să urce pe site). Potrivit unui material publicat de Revista Progresiv, sortimentația va fi extinsă treptat, obiectivul fiind de a lista până la 90% din total SKU-uri din cel mai mare magazin din rețea. Astfel, în decursul anului viitor oferta de produse va numără peste 10.000 de SKU-uri. ”Trendul merge în această direcție, așa că această investiție era un pas firesc. Încercăm să creăm o nevoie exploatând zona de confort a shopperului. În paralel rămâne deschisă și zona de comenzi telefonice pentru cei fără acces la tehnologia IT sau internet, pentru cei fără skill-urile necesare sau pentru consumatorii care-și doresc o zonă de ultracomfort”, a declarat Feliciu Paraschiv, administratorul Paco Supermarkets, pentru Revista Progresiv. De menționat că rețeaua face livrări în tot județul.
Paco Supermarkets este cea mai mare rețea locală de retail din Vrancea și una dintre cele mai mari la nivel național cu capital autohton 100%. Rețeaua deține 15 magazine în Focșani, Jariștea, Vidra și Odobești și o unitate cash&carry (amplasată pe șoseaua de centură a municipiului Focșani).