Rețelele locale de retail au avut un an 2024 destul de greu, însă au reușit să pună în aplicare o serie de proiecte de dezvoltare, astfel încât să facă față cu brio concurenței. Una dintre aceste rețele este și Paco Supermarkets, care s-a extins și în 2024 pe piața vrânceană. Anul trecut, rețeaua Paco a deschis două magazine, în Păunești și Tulnici, cu o investiție totală de un milion de euro. Chiar dacă se estimează tot un an dificil, rețeaua Paco va deschide în 2025 cel puțin încă un magazin – în orașul Mărășești, cu o suprafață de 1.100 mp. Pe de altă parte, cât privește clientul de retail, directorul general al Paco Supermarkets, Feliciu Paraschiv, susține că acesta are un comportament paradoxal. ”Observăm o premiumizare paradoxală. Clienții aleg produse mai scumpe, dar sunt extrem de sensibili la prețul lor. Coșul de cumpărături este un mix între produse premium sau ultra premium și produse low sau ultra low, în timp ce fidelizarea e din ce în ce mai greu de realizat”, a declarat Feliciu Paraschiv pentru Revista Progresiv.
Paco va deschide un magazin la Mărășești, în acest an
ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -