Primăria Comunei Mera organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale vacante, după cum urmează: administrator public, funcție de conducere în cadrul Aparatului de specialitate al primarului; guard; muncitor. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- administrator public:
- absolvent de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- vechime de minimum 3 ani în specialitatea studiilor,
- are cunoștințe de operare calculator.
- guard, Compartimentul administrativ: absolvent de studii generale, fără vechime în muncă;
- muncitor, Compartimentul administrativ: absolvent de studii medii; fără vechime în muncă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 02 martie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
- 10 martie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
- 12 martie 2021, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăria Comunei Mera, telefon 0237/631.066, e-mail: contact@mera.primarievn.ro.