Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s, lansează MyM Rewards, un program de loialitate dedicat tuturor clienților și disponibil exclusiv în aplicația de mobil. McDonald’s devine astfel prima companie dintre lanțurile de restaurante cu servire rapidă care lansează un astfel de program la nivel național. Prin intermediul MyM Rewards, toți clienții McDonald’s pot beneficia, în plus față de ofertele deja existente, de posibilitatea de a aduna puncte de loialitate, în aplicația McDonald’s, pe care le pot utiliza pentru a-și revendica produsele și meniurile preferate, din partea casei, la următoarea vizită în restaurante. „Am lansat acest program pentru a le mulțumi clienților noștri și pentru a le oferi recompense tuturor celor care vin în restaurantele noaste sau la McDrive. Programul MyM Rewards este disponibil exclusiv prin intermediul aplicației de mobil McDonald’s și le oferă oaspeților o modalitate extrem de ușoară de a accesa toate beneficiile. Continuăm astfel să investim în transformarea digitală a businessului McDonald’s, care este un exemplu de performanță în industria ospitalității prin îmbunătățirea experienței consumatorilor și eficientizarea resurselor”, a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România, operatorul McDonald’s.
Programul MyM Rewards este foarte simplu de folosit, iar înregistrarea se face 100% prin aplicația mobilă McDonald’s și nu necesită emiterea unui card dedicat. La fiecare 1 leu cheltuit în restaurant, clienții McDonald’s primesc 10 puncte de loialitate. Pentru a aduna punctele, clienții trebuie să scaneze codul QR al cardului din aplicație, cu scanerul de la casa de marcat, de la McDrive sau la kiosk-ul de comandă. De asemenea, în aplicația mobilă McDonald’s, clienții pot consulta ghidul de utilizare al programului de loialitate, astfel încât să se bucure de recompensele pregătite special pentru ei, și pot vizualiza oricând istoricul punctelor de loialitate acumulate. (sursa: Premier Capital)