Pentru prevenirea şi limitarea răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19) în cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea şi a unităţilor subordonate programul de lucru cu publicul pe perioada declarării stării de urgență va fi următorul:
- De luni până joi între orele 830-1400
- Vineri între orele 830-1200
Totodată pe perioada stării de urgenţă va fi suspendată efectuarea permanenţei prevăzute prin Hotărârea Guvernului nr. 1723/2004 privind aprobarea programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în relaţia cu publicul (programul prelungit de miercuri şi vineri). Facem menţinea că on-line şi telefonic suntem la dispoziţia contribuabililor de luni până joi în intervalul orar 0800-1630 iar vineri de la 0800 la 1400. Modalităţile de comunicare online sunt următoarele:
- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
- Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, anaf.ro;
Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate. Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax, e-mail sau servicii de curierat. Datele de contact ale Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea şi a unităţilor fiscale subordonate sunt următoare:
- Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea – Independentei nr. 24, Focșani, C.P.620112 –telefon 0237236600, fax 0237217266, e-mail admin.fcvnjudx01.vn@mfinante.ro
- Serviciul fiscal municipal Adjud: Str. Siret, bl.32, parter, C.P.625100
0237.642.480, Email admin.advnjudx01.vn@mfinante.ro - Serviciul Fiscal orăşenesc Panciu Bd. Independenței nr. 6, C.P.625400
0237.275.633, e-mai admin.pnvnjudx01.vn@mfinante.ro
Pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți: Internet banking; www.ghiseul.ro. Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. De asemenea pentru informaţii generale fiscale privind îndeplinirea obligaţiilor declarative se poate utiliza telefonul direct al Biroului de asistenţă de la nivelul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea, respectiv 0237620609. Informații în scris pot fi obținute astfel:
- a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;
- b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual: prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Reamintim, de asemenea, că pentru facilitarea accesului contribuabililor la serviciile din cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea pe site-ul instituţiei la adresa https://static.anaf.ro/static/10/Galati/Vrancea/agenda-telefonica-2020.pdf au fost publicate interioarele telefonice aferente fiecărui serviciu în parte. Numărul de telefon al centralei Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea este 0237236600.
#alaturidevoidarladistanta! (Compartiment comunicare, AJFP Vrancea)