Anul 2021 a fost destul de bun pentru compania vrânceană de retail Paco Supermarkets. Rețeaua nu s-a extins anul trecut, însă a reușit să remodeleze toate unitățile existente după conceptul black market, început acum câțiva ani, cu investiții de circa 300.000 de euro. Dacă în 2021 compania a avut o cifră de afaceri de 160 de milioane de lei (în creștere cu 15%), anul 2022 nu se anunță deloc unul optimist. ”2022 se arată un an extrem de dificil pentru industria de retail, dar și pentru toate celelalte industrii. Pornind de la materia primă si mergând mai departe spre producție, transporturi și desfacere, tot lanțul comercial va fi afectat de criza energetică, de criza transporturilor, de criza forței de muncă. Iar finalitatea este predictibilă, vom plăti un preț cu mult mai mare pentru orice lucru cumpărat. Este greu să facem prognoze și planuri pentru un an care nu știm cum va arăta. Creșterea costurilor cu energia electrică ne duce în situația de a concedia 100 dintre cei 425 de angajați ai companiei Paco Supermarkets pentru a păstra nivelul cheluielilor constant și a nu crește marja comercială.”, susține administratorul Paco Supermarkets, Feliciu Paraschiv, conform publicației de specialitate revistaprogresiv.ro. Rețeaua Paco deține 15 supermarketuri în Focșani, Jariștea, Vidra și Odobești și o unitate cash&carry.
- Advertisment -