vineri, noiembrie 1, 2024
AcasăEconomicRețeaua Paco nu se teme de concurența cu marii retaileri: 2021, al...

Rețeaua Paco nu se teme de concurența cu marii retaileri: 2021, al doilea an consecutiv cu creșteri ale vânzărilor cu două cifre

Administratorul rețelei vrâncene de supermarketuri Paco, Feliciu Paraschiv, a vorbit despre afacerea sa, despre situația actuală și perspective, pentru publicația de specialitate economica.net. Feliciu Paraschiv s-a declarat optimist în privința vânzărilor din acest an, pentru care estimează o creștere de două cifre. ”În 2021 avem un trend crescător. Ne așteptăm la o creștere de două cifre (fără a lua în calcul segmentul cash&carry-n.red), dar nu este doar meritul nostru. La cash&carry avem o creștere like for like de 10%, dar este și o creștere inflaționistă. Prețurile au luat-o la galop. Și prețurile la energie au luat-o la galop. De la 1 octombrie, pentru noi, energia este de 3 ori mai scumpă, iar acest lucru se duce în prețuri. Trebuie să creștem prețurile cu 3-4% ca să acoperim majorarea costurilor cu electricitatea.”, a declarat Feliciu Paraschiv pentru economica.net.

Rețeaua Paco a început cu un mic magazin, în anul 1995, iar acum deține 15 unități comerciale (în Focșani, Odobești, Jariștea și Vidra) și un magazin cash&carry pe șoseaua de centură a Focșaniului. Această ultimă investiție s-a ridicat la circa două milioane de euro și cuprinde un depozit logistic, magazinul cash&carry și birouri, pe o suprafață totală de 2.400 mp. ”Pentru 15 magazine aveam nevoie de un centru logistic mai mare, iar atunci când am început investiția mi-am dat seama că sunt mulți antreprenori cu magazine mici care ar veni din Buzău, Vaslui pentru că nu au capacitate de achiziție și nu pot cumpăra astfel la prețuri bune. Am zis să dăm atunci o mână de ajutor celor mici, să vindem noi (prin supermarketurile Paco n.red) cât putem și, în paralel, să dăm (restul n.red) celor mici, cu o marjă de 0,5%. Noi vindem, practic, cu prețul de fabrică, marja de 0,5% acoperind doar cheltuieli ce țin de logistică. Pentru noi, avantajul este că putem astfel să creștem capacitatea de achiziție, ceea ce ne oferă un preț și mai bun pentru marfa pe care o vindem în rețeaua de supermarketuri Paco.”, a explicat Feliciu Paraschiv.

Rețeaua Paco are 420 de angajați, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri de 143,4 milioane de lei, cu 19% mai mult decât în 2019. Administratorul companiei are un plan de extindere, atât în Vrancea cât și în județele vecine. Mai multe detalii puteți afla din materialul publicat de economica.net.


ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu