Pentru protejarea cetățenilor, dar și a polițiștilor care desfășoară activități de relații cu publicul, având în vedere și scăderea numărului de persoane, care s-au prezentat la Ghișeul de Lucru cu Publicul în ultimele săptămâni, începând cu data de 16 martie a.c., până la data de 31 martie a.c., cu posibilitatea de prelungire, activitatea de eliberare a certificatelor de cazier judiciar se va desfășura conform următorului program:
FOCȘANI
* LUNI, MARȚI, JOI 08:30 – 10.30 – program cu publicul; 14:00 – 15:00 – program eliberări certificate pentru persoanele cu mențiuni în evidențele de cazier; |
* MIERCURI
15:00 – 18:00 – program cu publicul |
* VINERI
08:30 – 10.30 – program cu publicul; |
ADJUD
* Luni, marți, miercuri,joi, vineri 10,00-12,00 |
PANCIU
* Luni, marți, miercuri,joi, vineri 10,00-12,00 |
Recomandăm ca prezentarea la ghişeele de relaţii cu publicul să se realizeze numai în situaţii urgente, când documentul (certificatul de cazier judiciar, certificatul de integritate comportamentală) este absolut necesar, iar obţinerea acestuia nu poate fi amânată până la stabilizarea situaţiei. Pe site-ul I.P.J. Vrancea există model de cerere pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar, astfel încât cetăţenii se pot prezenta cu formularul direct completat la ghişee, economisind timpul de aşteptare. Formularul completat și semnat poate fi transmis scanat și pe adresa de mail cazier@vn.politiaromana.ro împreună cu o copie a actului de identitate valabil, în această situație certificatul de cazier judiciar putând fi ridicat în termen de 3 zile de la transmiterea cererii. La eliberarea certificatelor de cazier a căror cereri au fost transmise prin mail, se va prezenta solicitantul personal, având asupra sa actul de identitate în original și în termenul de valabilitate precum și cererea transmisă electronic. Lipsa actului de identitate duce la imposibilitatea eliberării certificatului de cazier judiciar. (IPJ Vrancea)