miercuri, octombrie 9, 2024
AcasăStiri InterneSistem de siguranță 2+1 pe DN2-E85, după finalizarea Autostrăzii Buzău-Focșani

Sistem de siguranță 2+1 pe DN2-E85, după finalizarea Autostrăzii Buzău-Focșani

Darea în folosință a Autostrăzii Moldova va aduce schimbări și în ceea ce privește traficul rutier pe DN2-E85. Unul dintre celei mai circulate și periculoase drumuri din țară, DN2-E85 va suferi transformări, pentru siguranța traficului. Pe acest drum se va implementa sistemul de siguranță suedez 2+1, după ce va fi operabil tronsonul Buzău – Focșani din A7. ”După ce se va deschide sectorul de Autostradă Buzău-Focșani, dorim implementarea unui sistem de circulație alternată 2+1 pe DN 2, care, practic, va reduce impactul faptului că traficul va migra pe noua autostradă construită și atunci, probabil că accidentele vor fi mult mai dezastruoase decât până acum. Traficul (adică numărul mașinilor) va scădea, iar vitezele care și acum sunt foarte mari vor crește și mai mult. Este în orice manual de siguranță rutieră, atunci când deschizi o alternativă paralelă trebuie să diminuezi atractivitatea celeilalte și avem proiectul pilot care a dat rezultate între Sinești și Movilița pe care sperăm să-l îmbunătățim”, a declarat Cristian Andrei, directorul Direcției de Siguranță a Circulației din cadrul CNAIR.

Sistemul de siguranță 2+1, cu bandă reversibilă, este aplicat pe DN2-E85, momentan, între București și Urziceni. Carosabilul a fost reconfigurat de la o bandă/sens cu acostament lărgit (folosit de șoferi ca bandă de circulație, deși are doar 2 metri lățime) la două benzi/sens și o singură bandă pentru sensul opus, sistem reversibil pe o lungime de 9 kilometri, între Sinești și Movilița (județul Ialomița).

spot_img

ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu