Ediția din acest a celui mai așteptat eveniment de cumpărături – Black Friday – se anunță a fi una plină de surprize. Contextul pandemic a schimbat atât comportamentul cumpărătorilor, cât și al retailerilor, ceea ce sporește emoția privind ziua de 12 noiembrie 2021, data oficială a evenimentului Black Friday. Vinerea Reducerilor se apropie și se anunță de o magnitudine excepțională. Toți cei care se pregătesc deja pentru sărbătorile de iarnă, pentru zile de naștere sau pentru orice alte evenimente speciale au la dispoziție data de 12 noiembrie 2021 pentru a face cumpărături la prețuri reduse. Ediția din acest an stă sub semnul pandemiei. Prima și cea mai importantă schimbare este volumul tot mai mare de cumpărături online. “Fenomenul era sesizabil încă din anii anteriori, dar trendul s-a accentuat pe fondul crizei și a perioadei lungi de lockdown, care a schimbat comportamentul de cumpărare al clienților. Reticența față de comenzile online a scăzut, tot mai multe persoane apreciind acest mall virtual numit comeț online”, spun reprezentanții platformei online BLACKFRIDAY.ro, site-ul oficial al Black Friday România.
Black Friday 2021: reduceri, promoții si alte surprize
Retailerii vor răsplăti frenezia de Black Friday cu o mare diversitate de oferte. Anul acesta, pe platforma online BLACKFRIDAY.ro zecile de magazine partenere vor oferi reduceri de până la 90% dar și transport gratuit pentru anumite categorii de produse. “Ne așteptăm ca și în acest an cumpărăturile să fie sub dominația mobile shopping, pentru că telefonul a devenit cel mai important accesoriu pentru a putea face comenzi online. În continuarea acestei idei, ne așteptăm ca foarte multe comenzi să fie achitate cu cardul bancar, în defavoarea numerarului. O contribuţie semnificativă la această tendinţă au avut-o şi băncile care au lansat, în ultimul timp, platforme optime de plăţi pe telefon, care au crescut gradul de încredere al clienţilor în acest tip de tranzacţii”, reprezentanții platformei online BLACKFRIDAY.ro.
Cum să faci shopping eficient
Restricţiile de circulaţie, închiderea magazinelor, teama legată de potenţialul de infectare au contribuit puternic, în acest an, la scăderea traficului din magazinele obişnuite, așa că focusul s-a mutat pe online. Cu toate acestea, pentru o experiență de shopping cât mai fericită, clienții ar trebui să știe câteva trucuri importante.
În primul rând ar trebui să fie realizată din timp o listă de bunuri care trebuie cumpărate, precum și de magazinele în care acestea pot fi găsite. Acesta este și un mijloc de a compara din timp prețurile pe mai multe platforme, dar și pentru a identifica rapid care retailer aplică cele mai mari discounturi de Black Friday. “Pentru a avea un avans în fața altor cumpărători, este recomandat să vă asigurați că aveți deja conturi pe platforma magazinelor preferate. Tot acolo puteți adăuga lista de produse favorite, pentru a le găsi mai ușor de Black Friday”, recomandă reprezentanții platformei online BLACKFRIDAY.ro. Nu în ultimul rând, pot fi studiate din timp informații relevante despre bunurile ce vor fi cumpărate: descrierea produsului, garanții, costul de livrare, opțiunile de realizare a plății și metodele de livrare. Nu uitați de asemenea că de Black Friday volumul livrărilor va fi foarte mare, deci pot exista unele întârzieri față de o perioadă obișnuită. (sursa: blackfriday.ro)