Firma importatoare în România a autovehiculelor Mitsubishi a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu privire la declanșarea unei acțiuni de rechemare în service a unor SUV-uri vândute în țara noastră. Potrivit reprezentanților companiei, ”la un număr redus de autovehicule Mitsubishi (CY0A) LANCER, (CX0A) LANCER SPORTBACK, (CW0W) OUTLANDER există posibilitatea ca ansamblul de sticlă al trapei să se desprindă de rama exterioară, influențat de vibrații și / sau de presiunea vântului în timpul conducerii. În funcție de temperatură și de nivelul de umiditate, rezistența adezivă a materialului utilizat pentru a uni ansamblul de sticlă trapă la rama exterioară se poate slăbi. Această circumstanță este cauzată de utilizarea unui material rășinic necorespunzător. Nu au fost raportate accidente la nivel global și nici la nivel european. Această campanie a fost creată pentru a preveni posibilele neajunsuri cauzate de defectul constatat.”
Reprezentanții importatorului susțin că este vorba de 1.456 de mașini, produse în Japonia, în diverse perioade, și vândute pe piața românească: – 2008-2009: Mitsubishi LANCER (CY0A); – 2009–2010: Mitsubishi LANCER SPORTBACK (CX0A); – 2006–2012: Mitsubishi OUTLANDER (CW0W).
Autovehiculele respective vor ajunge în atelierele autorizate pentru verificare și, eventual, înlocuire trapă. Operațiunea va fi gratuită și va dura circa 0,2-0,4 ore.